logo_tcsir BIP

Oferta


Basen
Fitness
Siłownia
Sauna
Korty tenisowe
Boiska sportowe
Pomost cumowniczy
Przystań nad Wisłą
Pozostałe

Zajęcia fitness i aerobic


Oferujemy zajęcia fitness i aerobic, w skład których wchodzą:

TBC (Total Body Condition)

Zajęcia ogólnorozwojowe, łączące elementy aerobicu i treningu siłowego, z użyciem hantli, ciężarków obciążających ręce i nogi, ekspanderów, steperów. Oprócz redukcji tkanki tłuszczowej, ćwiczenia te podnoszą siłę mięśni i wytrzymałość organizmu.

Stretch

Zestaw ćwiczeń rozluźniająco - rozciągający wszystkie grupy mięśniowe, przy relaksującej muzyce. Zwiększa elastyczność mięśni, likwidując przykurcze, przywracając im ich naturalną długość i wysmuklając. Zajęcia gwarantujące relaks i odprężenie.

Gimnastyka + 50

Pozostanie w dobrej formie do późnej starości jest zasługą dobrej kondycji fizycznej oraz systematycznej aktywności fizycznej. Dobra kondycja zmniejsza ryzyko chorób serca, cukrzycy i różnych nowotworów, a przede wszystkim zapobiega osteoporozie. Po 40-tym roku życia tracimy jedną szóstą kilograma mięśni. Masa naszych kości również spada. Starsze osoby, u których już zaczęła się zmniejszać gęstość kości mogą dzięki tym ćwiczeniom odzyskać w pewnym stopniu zarówno utracone mięśnie, jak i gęstość kości. Ćwiczenia poprawiające równowagę pomogą uniknąć niebezpiecznych dla zdrowia upadków. Pamiętajmy!!! Dobra kondycja fizyczna uzyskana poprzez systematyczny trening wzmacnia także siłę wewnętrzną, umiejętność radzenia sobie ze stresem, świadomość swojej osobowości i pozytywną percepcję własną.

Pilates

System ćwiczeń uczący świadomej pracy głęboko ukrytych mięśni stabilizujących w celu poprawy postawy i usunięcia dolegliwości związanych z nieprawidłowymi nawykami ruchowymi. Efektami pracy są - lepsza elastyczność, koordynacja, ogólna poprawa kondycji i wyglądu ciała oraz obniżenie stresu.
Miliony ludzi na całym świecie ćwiczą pilates zyskując zdrowie, siłę i piękną postawę.

FitDance

To wybuchowa mieszanka stylów (latino, hip hop, disco, rock and roll, aeorobic) w różnorodnych choreografiach, przy dźwiękach energetycznej muzyce. Poprzez intensywny taniec następuję spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, poprawa wydolności oraz usprawnienie koordynacji ruchowej.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs)

Atak na brzuch, pośladki i uda. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką (również z użyciem stepu), kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TMT

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Ćwiczenia wykonywane są na trzech poziomach intensywności oraz trzech poziomach zaawansowania. Spalasz ponad 600 kcal na jednym treningu !

FITBALL

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, nawet dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów. Podczas zajęć wykorzystywane są specjalistyczne piłki, które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, podczas nich można siedzieć na piłce, leżeć na niej przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Poprzez szukanie balansu podczas tych pozycji wzmacniają się mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ( mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką poprawiają umiejętność czucia ciała w przestrzeni, czyli propriorecepcję. Zastosowanie: w treningu ogólnorozwojowym do wzmocnienia mięśni grzbietu, zwiększenia ruchomości w stawach, poprawy kondycji, w schorzeniach neurologicznych, a także przy korekcji wad postawy i rechabilitacji.

ZUMBA

Niesamowite połączenie tańców latynoamerykańskich prosto z serca Karaibów i Południowej Ameryki z aerobikiem, dzięki którym można spalić nawet 600kalorii!!!
Zumba łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.

TRENING POWIĘZIOWY

Trening powięziowy jest metodą ćwiczeń przeznaczoną dla wszystkich, którzy swoje zdrowie i sprawność fizyczną stawiają na pierwszym miejscu. Powięź jest tkanką łączną otaczającą mięśnie. Ćwiczenia na treningu nie pobudzają bezpośrednio pracy mięśni lecz właśnie aktywują do działania powięź.
Trening ten przyczynia się do redukowania ryzyka kontuzji, szybszej regeneracji całego ciała, poprawy wyskoku, ruchów dynamicznych, minimalizuje kompensacyjne wzorce. Trening zaleca się również przy mechanicznych bólach pleców związanych ze zbyt długim przebywaniem w pozycji siedzącej.
Ponadto trening powięziowy okazał się pogromcą cellulitu ;) .



Krótki opis i najważniejsze przeprowadzone remonty i modernizacje sali:

Stan na 01 września 2010 r.

Sala do aerobicu o powierzchni ok. 200 m2, z zapleczem socjalnym (szatnie, prysznice), klimatyzacją, nagłośnieniem lokalnym, monitoringiem lokalnym, ścianą z luster, żaluzjami i różnorodnym sprzętem do ćwiczeń ruchowych. Salkę do ćwiczeń uruchomiono w 2002 r. po adaptacji niewykorzystywanego basenu wioślarskiego. W 2015 r. wymieniono na nowe panele podłogi.

Pobierz załączone pliki


1. CENNIK USŁUG TCSIR od 01.01.2018 r. v.1.1. (pdf / 222 KB. Ilość pobrań: 5249)



Drukuj Udostępnij Strona główna Wstecz

NASZA OFERTA

Basen

czytaj więcej...

Basen
Basen duży, mały i odkryty

Fitness

czytaj więcej...

Fitness
Zajęcia i aerobic w wodzie

Siłownia

czytaj więcej...

Siłownia
zajęcia na siłowni

Sauna

czytaj więcej...

Sauna
sucha i parowa

Korty tenisowe

czytaj więcej...

Korty tenisowe
Korty otwarte i pod halą

Boiska sportowe

czytaj więcej...

Boiska sportowe
Kilka boisk sportowych

Przystań nad Wisłą

czytaj więcej...

Przystań nad Wisłą
Zatrzymaj się w Przystani

Pozostałe

czytaj więcej...

Pozostałe
Spływy kajakowe i place zabaw