Image Alt

Fitness

  /    /  Fitness

Zajęcia fitness i aerobic

TBC (Total Body Condition)

Zajęcia ogólnorozwojowe, łączące elementy aerobicu i treningu siłowego, z użyciem hantli, ciężarków obciążających ręce i nogi, ekspanderów, steperów. Oprócz redukcji tkanki tłuszczowej, ćwiczenia te podnoszą siłę mięśni i wytrzymałość organizmu.

Stretch

Zestaw ćwiczeń rozluźniająco – rozciągający wszystkie grupy mięśniowe, przy relaksującej muzyce. Zwiększa elastyczność mięśni, likwidując przykurcze, przywracając im ich naturalną długość i wysmuklając. Zajęcia gwarantujące relaks i odprężenie.

Gimnastyka 50+

Pozostanie w dobrej formie do późnej starości jest zasługą dobrej kondycji fizycznej oraz systematycznej aktywności fizycznej. Dobra kondycja zmniejsza ryzyko chorób serca, cukrzycy i różnych nowotworów, a przede wszystkim zapobiega osteoporozie.

Po 40-tym roku życia tracimy jedną szóstą kilograma mięśni. Masa naszych kości również spada. Starsze osoby, u których już zaczęła się zmniejszać gęstość kości mogą dzięki tym ćwiczeniom odzyskać w pewnym stopniu zarówno utracone mięśnie, jak i gęstość kości.

Ćwiczenia poprawiające równowagę pomogą uniknąć niebezpiecznych dla zdrowia upadków. Pamiętajmy!!! Dobra kondycja fizyczna uzyskana poprzez systematyczny trening wzmacnia także siłę wewnętrzną, umiejętność radzenia sobie ze stresem, świadomość swojej osobowości i pozytywną percepcję własną.

Pilates

System ćwiczeń uczący świadomej pracy głęboko ukrytych mięśni stabilizujących w celu poprawy postawy i usunięcia dolegliwości związanych z nieprawidłowymi nawykami ruchowymi. Efektami pracy są – lepsza elastyczność, koordynacja, ogólna poprawa kondycji i wyglądu ciała oraz obniżenie stresu.
Miliony ludzi na całym świecie ćwiczą pilates zyskując zdrowie, siłę i piękną postawę.

FitDance

To wybuchowa mieszanka stylów (latino, hip hop, disco, rock and roll, aeorobic) w różnorodnych choreografiach, przy dźwiękach energetycznej muzyce. Poprzez intensywny taniec następuję spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, poprawa wydolności oraz usprawnienie koordynacji ruchowej.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs)

Atak na brzuch, pośladki i uda. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką (również z użyciem stepu), kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TMT

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Ćwiczenia wykonywane są na trzech poziomach intensywności oraz trzech poziomach zaawansowania. Spalasz ponad 600 kcal na jednym treningu!

Fitball

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, nawet dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów. Podczas zajęć wykorzystywane są specjalistyczne piłki, które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, podczas nich można siedzieć na piłce, leżeć na niej przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Poprzez szukanie balansu podczas tych pozycji wzmacniają się mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ( mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką poprawiają umiejętność czucia ciała w przestrzeni, czyli propriorecepcję. Zastosowanie: w treningu ogólnorozwojowym do wzmocnienia mięśni grzbietu, zwiększenia ruchomości w stawach, poprawy kondycji, w schorzeniach neurologicznych, a także przy korekcji wad postawy i rehabilitacji.

Zumba

Niesamowite połączenie tańców latynoamerykańskich prosto z serca Karaibów i Południowej Ameryki z aerobikiem, dzięki którym można spalić nawet 600kalorii!!!

Zumba łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.

Trening powięziowy

Trening powięziowy jest metodą ćwiczeń przeznaczoną dla wszystkich, którzy swoje zdrowie i sprawność fizyczną stawiają na pierwszym miejscu. Powięź jest tkanką łączną otaczającą mięśnie. Ćwiczenia na treningu nie pobudzają bezpośrednio pracy mięśni lecz właśnie aktywują do działania powięź.
Trening ten przyczynia się do redukowania ryzyka kontuzji, szybszej regeneracji całego ciała, poprawy wyskoku, ruchów dynamicznych, minimalizuje kompensacyjne wzorce. Trening zaleca się również przy mechanicznych bólach pleców związanych ze zbyt długim przebywaniem w pozycji siedzącej.

Ponadto trening powięziowy okazał się pogromcą cellulitu.

Więcej informacji
Wirtualny spacer
Jeżeli poniższy wirtualny spacer nie wczytuje się na Twoim urządzeniu, otwórz go na pełnym ekranie za pomocą ikony w prawym górnym rogu

Krótki opis i najważniejsze przeprowadzone remonty i modernizacje

Stan na 01 września 2010 r.

Sala do aerobicu o powierzchni ok. 200 m2, z zapleczem socjalnym (szatnie, prysznice), klimatyzacją, nagłośnieniem lokalnym, monitoringiem lokalnym, ścianą z luster, żaluzjami i różnorodnym sprzętem do ćwiczeń ruchowych. Salkę do ćwiczeń uruchomiono w 2002 r. po adaptacji niewykorzystywanego basenu wioślarskiego. W 2015 r. wymieniono na nowe panele podłogi.

Aerobic w wodzie

AQUA AEROBIC

Spośród wielu form aktywności ruchowej realizowanych w środowisku wodnym wyjątkowe miejsce zajmują ćwiczenia gimnastyczne o charakterze wytrzymałościowym wykonywane przy muzyce – AQUA AEROBIC.

To niezwykle atrakcyjna i ciekawa oraz wspaniała forma gimnastyki w wodzie dla pań i panów w różnym wieku o zróżnicowanym poziomie sprawności fizycznej, której rezultatem może być wzmocnienie mięśni, wysmuklenie ciała i poprawa samopoczucia. Odpowiednio dobrana muzyka zwiększa emocje oraz opóźnia wystąpienie zmęczenia.

Cechą charakterystyczną tej formy zajęć jest prowadzenie ich w pełnym odciążeniu, które zapewnia wyporność wody. Ciało ludzkie waży w wodzie około 90% mniej niż na lądzie, a ćwiczenia w niej wykonywane nie powodują obciążenia stawów i są, więc całkowicie bezpieczne a zarazem skuteczne.

Ponieważ środowisko stawia ruchom całkiem duży opór, bez obawy można zwiększyć siłę mięśni w takim stopniu, jak przy wykonywaniu ćwiczeń wyciskających pot na siłowni. Sprawą bardzo istotną jest to, że podczas zajęć w wodzie niemal nie odczuwa się wysiłku, mimo, iż mięśnie pracują bardzo intensywnie. Należy w tym miejscu podkreślić, że kontuzje w wodzie podczas ćwiczeń praktycznie się nie zdarzają. W związku z zastosowaniem w trakcie ćwiczeń specjalnego sprzętu wypornościowego udział w zajęciach nie wymaga umiejętności pływania. Atrakcyjność zajęć zwiększa się przez wykorzystanie rozmaitych przyborów, do których zaliczamy: pasy wypornościowe, rury z pianki poliuretanowej zwane „makaronami”.

Oferujemy przede wszystkim:

AQUA KIDS – forma aktywności fizycznej w wodzie przeznaczona dla dzieci. Zajęcia prowadzone przy muzyce z użyciem różnych przyborów. Dzięki nim dziecko może się zahartować, oswoić z woda, poprawić koordynację ruchów, wzmocnić układ mięśniowy.

 

AQUA BASIC – zajęcia przeznaczone dla osób początkujących o umiarkowanej intensywności, stosowane są ćwiczenia gimnastyczne , ogólnorozwojowe, gibkościowe, rozciągające i oddechowe w wodzie przy muzyce. Nie wymagają umiejętności pływania.

 

AQUA SENIOR – to odmiana AQUA AEROBIKU dedykowana dla osób wieku seniora oraz osób o niższej kondycji fizycznej. Zajęcia te charakteryzują się zmniejszoną intensywnością . Regularny udział w zajęciach w wodzie zapewnia poprawę kondycji fizycznej i dobre samopoczucie.

 

AQUA KOREKTA – (Gimnastyka korekcyjna w wodzie) – na zajęciach dzieci są uczone utrzymania prawidłowej postawy ciała. Pływanie korekcyjne gwarantuje poprawę samopoczucia oraz maksymalizuje efekty korekcji takich wad postawy jak ;skolioza , plecy wypukłe , plecy wklęsłe. Zalecane dla dzieci w wieku 6 -10 lat.

Aqua Spinning

zajęcia na specjalnych rowerach

Aqua spinning (inaczej aqua bike, hydroride) to zajęcia na specjalnych rowerach stacjonarnych zanurzonych w wodzie.

 

Szczególnie warto polecić go wszystkich osobom pragnącym poprawić swoja sprawność fizyczną. Jest to dobra forma ćwiczeń dla osób w każdym wieku: starszych, dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych.

Zajęcia odbywają się:

poniedziałki: 18:00 – 18:45
środy: 18:00 – 18:45

 

ILOŚĆ WEJŚĆ OGRANICZONA – KONIECZNOŚĆ WCZEŚNIEJSZEJ REZERWACJI

Skip to content